/ سرویس اجتماعی
کد خبر : 10453
تاریخ خبر : 1394/02/05 12:39 ب ظ
در پی استقبال خبرنگاران رسانه‌های مختلف؛

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پی استقبال خبرنگاران رسانه‌های مختلف از "کارت طلایی" تسهیلات تفریحی ویژه خبرنگاران، مهلت ثبت‌نام برای دریافت این کارت را تمدید کرد.

به گزارش انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران؛ در پی استقبال خبرنگاران رسانه‌های مختلف از "کارت طلایی" تسهیلات ویژه تفریحی خبرنگاران، مهلت ثبت‌نام برای دریافت این کارت تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه 94 تمدید شد.

لازم به یاد آوریست انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران اقدام به اعطای "کارت طلایی" تسهیلات تفریحی و گردشگری به تمام خبرنگاران فعال کشور کرده است.

این تسهیلات شامل اعطای "کارت طلایی" یک ساله استفاده از تخفیفات ویژه پینت بال، سینما، رستوران، کافی شاپ، سینما 6 بعدی، عکاسی، مرکز خرید، لیزریوم، بازدید از تمام بخش‌های برج میلاد تهران از جمله استفاده از رستوران گردان و ... است.

خبرنگاران و تمام فعالان رسانه‌ای در سطح کشور برای برخورداری و استفاده از این تسهیلات می‌توانند مشخصات خود (شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه، کد ملی، آدرس ایمیل، فایل اسکن شده کارت خبرنگاری و شماره تلفن همراه) جهت صدور کارت طلایی را به آدرس ایمیل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران ارسال کنند.

آدرس ایمیل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران: anjomannews.j@chmail.ir

برچسب ها :
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
به نظر شما مهمترين اولويت انجمن صنفي خبرنگاران كدام كزينه است؟